Do not give yourself to high cravings.

Trevlig kväll igår jao.
Idag har det regnat hela dagen, vilket resulterade i att min lust att gå på promenad helt dog ut.
Men snart ska jag i alla fall gå ner till Matthallen för att åka och kolla på bio. (Y)
Äntligen Midsommar! blir det. =)


I övrigt så har jag kommit på att jag just har blivit en sån där spelare som jag hatar. Som jag alltid har hatat, och jag måste verkligen ändra på det. Men nu har allt nytt börjat få en rutin och alla spänningar börjar släppa, så jag är snart back  on track. Believe me!
Dessutom måste jag börja äta ordentligt. Så, nu ska jag ta och äta kvällsmat. Glass och chokladsås.
Imorron blir det minsann att handla. Saker jag är sugen på.
Ska vara kvar här ett tag nu, så big shopping står på schemat, tillsammans med att skriva labbrapport. En som jag ska lyckas med. Påtal om plugg och att lyckas, så har jag även insett more stuff. Men det, det tar vi en annan gång. Nu "äta" och sen gå ut ihöstrusket.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0