Bra dag =)

Umgåtts i typ 7 timmar med kusinvitamin idag! :) Trevligt! Väldigt trevligt.
Alla som vart här förut kommer att få en smärre chock av hur hemtrevligt jag lyckats få det på två dar, och dessutom, det LYSER i hallen! =) Krister köpte värsta bästa spotlightsen och satte upp i min hall, han tyckte det var för mörkt, och då var klockan bara 10.20 när han konstaterade det! hehehe..
Han tog med sig massa av mina kartonger så nu ska jag bara se till att de öppnar mitt förråd sen är allt skräp borta. Lite tomt känns det nu faktiskt. En trygghet i de där lådorna haha.. ;)
Skämt åsido, men nu vet jag vad jag ska försöka fjäska till mig av mamma om hon kommer nästa vecka. SEN är det nog klart här! Wooh!

Klädshoppingen har jag lagt på hyllan trots kvarstående budget, dock ska den gå till mig. Imorgon ska jag klippa mig. Pratade med värsta trevliga och fick tid imorron. Så Cornelia, imorrn är både jag och lägenheten snygg när du kommer. Dessutom ska jag fixa godaste maten. Eller, jag hoppas jag håller mig snygg och att maten blir så god som receptet lovar! ;)

NU borde jag dock kolla min kemibok och sen äta lite. Men bara lite. Krister har bjudit mig på frukost på Tant Grön (hoppas jag sa rätt, har en tendens att säga fel Tant) och även Thaibuffé. Så svultit har jag då rakt inte gjort! <3

JUST DET, jag får ju inte glömma. Vi gick på stan, så såg han en (enligt honom) jättesnygg lampa. Han tänkte att antingen ville hans kompis ha den eller också så kunde han själv kunna tänka sig att köpa den. Det var en lampa med svart skärm och foten var en guldig Kalaschnikov (stava!). alltså ett gevär, vlken jag antagligen skulle beskriva som en k-pist. Så vi gick in och skulle kolla prislappen, men där fanns ingen. Lika mycket personal var tillgänglig, ingen. Men så kom det in en kille som jobbade där och Krister frågade om priset och killen bara "Ja, den är fräck den. 17995:- kostar den. Och 10% går till barn i mellanöstern. Så det är ju för en bra sak med. Sen springer priset iväg lite eftersom den är doppad i äkta guld". (minns inte hur många karat dock, efter som jag stod med ryggen emot och kämpade för mitt liv för att inte brista ut i gapskratt).
Alltså fattar ni!? 18000 för en jävla lampa! HAHAHA..

Kemin nu då!

Later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0