Bland feber, illamående, potenser och koefficienter.

Haft tror bästa någonsin, efter Klippel, matteläraren idag. Det jag inte fattat ens i matte B fattade jag direkt när han snuddade pennan mot tavlan ungefär. Magiskt! ;) Förstår dock inte varför C-gruppen ska ha en timme längre matte än oss andra men inte för att jag stannade kvar hela. Nej, jag mådde skit illa, gjort sen jag vaknade, och det lilla jag lyckades tryck i mig till frukost hade gjort sitt och magen tömdes så nu har den fyllts på med lite saffransgifflar. Inte direkt lättspytt, men jag har inte tänkt att spy ändå så.
Nej det jag har tänkt göra idag är numer följande:

[] Städa
[] Diska
[] Skriva om labrapport
[] Lite mer matte
[] Knalle ?
[] Gymma ? (Beror på orken och välmåendet).
[] Nåt annat?
[] Grey's
[] Äta mellan varven!

Förresten så är jag inte så blond, mer ljusbrun i skallen. Men allting är relativt så det beror ju på vad man jämför med. Är inte längre någon polska i alla fall! :P Och för er som undrar om jag har ringt Johannes angående jobb ännu, så är svaret Nej. Jag väntar till nästa vecka, då jag vet att det tar ett tag till nästa Halmstadbesök igen! =)

Och nu fick jag post! Weei, första på ett tag, säkert tråkiga räkningar dock. Nej, det var det inte, det var den tråkiga tidningen från Bostäder. Well, bättre än att behöva betala något shit i alla fall! ;) NU, STÄDNING! suck.

I'm not afraid to keep on living, I'm not afraid to walk this world alone. Honey if you stay you'll be forgiven noting you can say can stop me going home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0