Too fast for love

Citerar min käre vän Johanna "Tre inlägg på samma dag..."
Jag har sjukt tråkigt och där har ni anledningen.
Dock är jag inte sjuk, kanske möjligtvis sällskapssjuk då. Tur det är träning imorgon.
(om mitt knä bara ville gilla gymnastikgolvet lika mycket som resten av kroppen vore hela jag glad)

Well, nu måste här bli lite ändring.
Alla som vill se en vältrimmad Rebecca på beachen 2010 räcker upp en hand!
Oj :O Det var många händer. så ni tycker inte jag är snygg nu då?
Nej, jag förstår er. Men jag ska inte göra er besvikna.
Om jag bara gör som jag vill, och det vet jag att jag inte har några problem med egentligen,
så lär ni se resultat redan i januari. Bra resultat då! julbord brukar få mig att gå ner i vikt.
Och enligt mina planer kommer jag att ha gått ner i vikt och påbörjat en finslipning.
KARVING!

Nu måste jag äta. jag är hungrig. Det lär inte bli något supernyttigt. Men så fort jag tömt mina små förråd då jävlar!

Förresten, är det någon som vet om jag får tapetsera om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0