Loooove is liiiiife

Så jävla bra!
Helgen! <3
gårdagen var massa bra.
God Sallad!!
Dagen idag, Biggest Loser final haha..
Vem vet mest? Det gör jag, jag ska fan anmäla mig ;)
Gick från statoinen oc hem. blev omkörd av två bussar och tänkte inte en enda klagotanke över det!
Var lite down ett tag, men sen blev jag hög. Sen fick jag kött på benen och blev hög som ett höghus.
nu bara skrattar jag åt allt.
Pluggar lite smått också.
Är så hög att jag inte ens minns det jävla bra inlägget jag tänkte skriva nu ikväll!
Men vad gör det. Life is good and I love good stuff!
Enda opepp är att det inte är jullov riktigt ännu.
Men snaaaart!! ska hemom nästa vecka är min tanke.
Sen är det typ 2,5 vecka till LOOOV!
WAAAH!
Mkt plugg under den tiden. Men så jävla underbart. Hemma typ en månad mer eller mindre va.

Förresten. Svaret är JA. På allt.
Tycker jag om dig? JA
man kan vända på frågorna:
Säger du ja för att göra mig glad? JA
Hatar du mig? JA
Säger du så för att du inte vågar säga att du älskar mig? JA
Är du knäpp? JA
Men alla älskar dig ändå va? JA
 Ni ser, JA! Säg JA till allt så blir allt bra!
Är du säker? JAAAA!

Over and out.
Så får vi se om JA är svaret på alla frågor imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0