Jag var förblindad av att solen sken så starkt.

Tänkte ju inte riktigt skriva något idag men..
Helgen har varit riktigt bra.
Pissigt är att mina extranycklar inte fungerar, så trots min lilla fina lapp och att jag lämnat duschnycklar och allt till Cornelia och Sofie, så blev dem ändå sena. Men med tanke på deras speed så hade de nog inte kommit iväg mycket tidigare om nycklarna funkat. Tidigare, men inte mycket! :P
Jag och Johanna kollade fotboll i Boråshallen. Mariedal Cup.
Igår var det partaj på schemat. Det var skoj. Innan dess åt vi fläskfilégryta som C beställde. Kul att hon gillar den :P :)
Jag drog till stan till Emelie och Yo för att sedan möta upp de andra i stan igen när de var hungriga.
Idag var det slappedag, sofie och Cornelia stod för disk och matlagning och jag kände mig lite bortskämd ett tag där.
Japp, det var en trevlig helg. Men efter att ha haft en laholmare och en norrlänning i rummet en hel helg så är det rätt tomt nu.
Imorrn är det dugga i matte. Jag har inte pluggat så flitigt som jag borde, eller tänkte. Hur som haver, antingen får jag 0p. 0,5p. 1p. 1,5p. eller 2p. Om jag får 0p. blir det mer att plugga på till tentan, I'm not that worried.
Jag vet vad jag vill.
kanske.

Nästa helg. Göteborg?
Rockfest!
Ehm. Plugg.

vad har jag gett mig in på.?

Om jag fixar, vill du dela?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0