Idol

Igår vid 15 tog vi tåget till Malmö, jag och bästa.
Efter att ha blivit lite "lurad" på pengar av skitgubben på stationen, handlat lite julmust (Cornelia handlade) och väntat på tåget en stund så bar det i alla fall av. Sov lite på tåget, 2 timmar på tåg innebär inget annat än sömndrivande resa liksom.
   Väl i Malmö var jag sjukt hungrig och jävligt grinig. Jo, jag kan erkänna sånt. Vi var påväg in på Subway när jag inte ville äta där ens, och jag erkänner igen att jag verkade jättetjurig, så vi gick runt och letade efter andra ställen att äta, men inget verkade falla mig i smaken. Gissa vart vi till slut hamnade? Jo, på Subway. HAHA..
Sen mådde vi illa. En trevlig grabb berättade vilken buss vi skulle med. Tror ni vi kom med den? Nej, så vi träffade en mor m. dotter och två andra tjejer. Nu kommer vi till frågan "HUR STORA ÄR ODDSEN?!" Hur stora är oddsen att jag känner igen dottern? Väldigt mycket. Mer och mer för varje sekund. Och när de säger att de är från Åkarp blir jag ännu mer fundersam liksom. Hur som helst, vi sex tog en taxi och i taxin var jag TVUNGEN att fråga om hon hade en pojkvän som heter Jimmy, och mycket riktigt hade hon det. Haha.. Jag har inte träffat honom på typ 7 år. Men jaa.. Kul!
    Vi kom till arenan, fick våra biljetter hittade våra platser och det var verkligen backstage hahaha.. Såg väl kanske 20 cm av scenen. Nej men ungefär va. Kunde se Mariette när hon gick runt där och i övrigt såg vi deras fötter. Tur vi hade en liten tv framför oss hehe.. Sen, satt vi ju faktiskt vid Green Room, så vi såg idolerna hela tiden och hade lätt träffat dem om vi velat försöka oss på det! Men massa fjortisar ivägen ju ;)
      När vi skulle hem tog vi fel buss. EN ENDA som inte gick till centralen och den lyckades vi såklart hoppa på. Så fick byta buss och lite sånt, men vi var ju ändå tidiga till tåget så lugnt. På tåget träffade vi dem två andra tjejerna igen och ja, sen kom Robin och Kim, och Jecka totalt ovetande om någonting, och hämtade oss. Vi åkte hem till RosengårdEN och åt pepparkakor. Sen sov vi.
Nu är jag hemma. förresten, ett till bekännande Cornelia blev inte så bra på bild igår HAHA (A) skadeglädje typ! ;) :*

Och jag bara älskar att va ute på äventyr med Cornelia. Det är så man förlänger livet liksom. Skrattar, har kul, klantar sig, men allt blir ändå så jävla bra till slut! :) <3

Nu ska jag snart duscha, sen kommer det folk och sen är det dags att bege sig till Moa. Utgång ikväll och lite sånt skoj! :) Tråkigt btw att det är mörkt redan klockan 16.30.
Ge mig sommar igen. Eller låt mig bo där det är sommar året runt typ! :)

Tjo

Kommentarer
Postat av: c

<3

2009-11-29 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0