Hej

okej, mina pengar kommer tydligen imorron, great för då ska jag shoppa julklappar!
Intar i detta ögonblick min standardlunch. Varma Koppen. Efter att ha förbrukat ett paket med kycklingsoppa under föregående dagar så har jag nu påbörjat Kantarellsoppan. Den är oslagbar!
Snart ska jag tillbaka till skolan och läsa om fysik. Och om jag inte missminner mig så ska vi gå igenom jämnvikt idag. Intressant. Jag har haft matteföreläsning idag. Jag förstår Logaritmerna. Det liksom bara släppte och jag tror att alla märkte hur ljust det blev i rummet när lampan ovanför mitt huvud plötsligt började lysa. Jag hann knappt sucka innan jag "Men jahaaaaa!" Det är väl bra. Tror jag i alla fall. Nu kan jag typ 2 delkapitel av sådär 33. Eheee..

Min väska är färdigpackad och idag ska jag tacklas med Madde! :) hihi..
För yes, idag åker jag till värmen. Sydligare delar. HALLAND! <3

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0