Fiskbulle?

Om jag ber någon att säga vad jag kan äta, något som sparar disk.
Säger det då inte sig självt att jag vill a en bekräftelse på att det är okej att äta snabbmat (med tanke på att jag ska med tåget om 1,5 timme)? Eller? Inte för Pauline Göransson. Nej, men så är hon liten med! ;)
Ett tag till faktiskt! och alltid om man jämför med mig. Allting är relativt liksom! hehehe..

Jo tåget snart då. Jag har ätit upp den sista brödbiten som fanns här i rummet, jo jag gillar att kalla det rummet fast att jag menar min superflotta våning, och jag vill som sagt spara disk. VAD SKA JAG ÄTA DÅ LIKSOM!?

Imorgon fyller mitt adoptivbarn år, hela 20 faktiskt. Liten blir stor!
Men Lillan är inte enda födelsedagsbarnet imorgon, nope. Peter fyller också år. Och han blir inte stor, bara äldre! ;)
Och så var det begravning med jao.

Sen hade jag planerat lite Aspero på torsdag innan det bär av till Borås igen, och den här gången på obestämd tid for a while. Yes box.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0