Det är så jag säger det..

Vet ni hur läskigt det är att drömma fortsättningen på en dröm man hade när man var typ åtta år? Alltså fortsätta drömma på en dröm som man inte haft på 12 år. En dröm som man då tyckte var bland de läskigaste man drömt, det enda läskiga med den inatt var allt runtom. Inte själva handlingen men vilka som var med i den, att jag sa "det är ungefär som den drömmen jag hade när jag var liten mamma, fast nu är det på riktigt. Jag har försökt vakna men det går inte!" Alltså, det var helt sjukt. INSANE.

Hur som helst så tänkte jag inte ens säga det där. Nej, för idag när jag kom hem från min lilla shoppingrunda på Lidl och öppnade ytterdörren så låg där ett kort. Och med dålig syn som jag har så kisade jag en massa och tänkte "hmm.. Vad är detta för något? Har jag missat nåt?" Tog upp kortet och vände på det. Så ba, åh, och detta gjorde min dag! Moa hade skickat ett kort haha så fint va! Tyckte synd om mig som inte får post så ofta. haha.. Som sagt, det gjorde min dag!! <3

Sen pratade jag en massa med Cornelia, hon fick följa med och köpa kebabrulle och fick inte fortsätta läsa, ja läsa vilken idiot, förrän jag var hemma igen och skulle börja tugga på rullen. ;) Ett långt och givande samtal som alltid, och det gjorde nog min kväll. <3

Förstår ni, mina två vänner som befinner sig flera tusentals (nej nej inga överdrifter) mil ifrån mig har gjort mig väldigt happy idag!! :) I like it. Vad skulle man göra utan sina vänner? Ingen aning. Dock vet jag att de vänner jag har, det är de bästa man kan önska sig. Jag är lyckligt lottad. Yes. Äkta kärlek är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bästaste. EN MASSA KÄRLEK!!! <3<3<3<3<3

2009-11-12 @ 23:26:04
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0