'Cause backstage is not a room for you.

Där kom vi, hela b-gruppen plus, minus några.
Dugga kvart över ett.
Tjugo över får vi reda på att det inte blir någon för Bengt har glömt oss.
Kul. Duggan på måndag istället. Jag som pluggat massa. Jag vet, det är bra för nu kan jag plugga en massa mer och dessutom fått massa kött på benen helt gratis. Men, nej. Jag var taggad. För ovanlighetensskull when it comes to math.
Fast mer pissigt för dem som åkt från Göteborg för detta. För ni vet att vi är egentligen ledig på torsdagar men på grund av något jubileum som ska firas imorgon med start 12.00 så blev det lite ändringar. och ja, här läser ni resultatet. FAN.

Så nu har jag hyrt filmer för pengar jag inte har.
Ska kolla en nu tror jag.
Någon som vill kolla sen?
Kanske.
aja, film och kexchoklad nu.
Man (läs jag) blir tjock av att bo själv.


Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0