Valborg

Okej, jag tror minsann att min Valborg var mer sjuk än min påskhelg. kan ju visserligen bero på att jag jobbade halva påskhelgen och därför stannade hemma, but still! Nu är man mellan två jobb och då är man minsann inte hemma hähä! Vi busade lite i STORA rondellen, och natta hoppades att folk ska tro att det är ett rådjur som har ätit upp en tulpan.. Hallå, EN tulpan och MITT i stan! Jo jag tackar jag! :P hahaha.. Filmen är i alla fall skön!

Sen kom vi in till stan och skoja inte vilken timing, när vi går mot donken typ, så kommer en taxi och vilka hoppar ur den då? AAAAH! Cornelia, Bella, Amme, Carola m.fl. haha.. <3 Å Cornelia, love your hugs! ;)

Moon var nästa mål, men kön var för lång och Mårtensson blev det. Jag lyckades komma med Natta förbi hela kön på VIP, men det fick inte Hanna. Så det blev massa krångel. Jag träffade SARA! Neger, well och hon bad mig stanna, ehee.. Jag gjorde inte det.. :( Men ja, vi får ta igen de ;) För övrigt kände jag mig nykter ändå, förutom att jag svamlade, shotade, svamlade, gick in i en lyktstolpe, en vägg, och skallade simone lite lätt. Jag råkade även stoppa i hela fingrat i flaskhalsen när denna skulle drickas. Cidern alltså. Dessutom stavade jag fel till minst tre pers. men de gjorde vissa andra med "Jag är nog fan värre till Sry älska t9 ses man inte så full ut" hehe.. Nej nej Simone, säger du det så!! =)

Jao, massa trams.. typ.. Bussen var sen sedan, och jag var hemma vid 03.15.. På bussen fanns en fining så medan Frida sov, satt jag och stirrade! HAHAHA..

Nu ska jag gå å fira Guldbröllop! Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: cccc

haha i love you ;) rawr haha

2009-05-01 @ 21:51:20
Postat av: bbbbb

Wollen Sie meine Frau?

2009-05-01 @ 22:31:47
Postat av: Anonym

bekommen.

2009-05-01 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0