Rubrik.

Matchen igår gick väl ungefär som jag väntade, fast ändå lite bättre. Lite målfattigare än jag hade kunnat tro. (hehe om man ens är tillåten att använda ordet målfattig när man tittar på resultatet hehe). Men kändes helt bra att spela! :) Spelade på innermittfältet från start, GUD säger jag bara. KONDITIONEN! Ehm... Ja.. Sen blev jag väldigt illamående och stod över ett tag, kom in igen i slutet av andra, och då på min vanliga position. Me Like. Hann dock inte gör så mycket vettigt där men.. Sen hem och sova. Ska gå till jobbet om 8 minuter. Japp, skönt att de e ett kort pass. Eller ja, "kort" pass :) För om jag får lov att klaga lite igen, så har jag vaknat minst en gång i timmen ungefär av att jag kallsvettas och mår illa, sen har jag vaknat några gånger till för att verkligen vara på min säkra sida om att klockan "bara hunnit bli 1 jag får sova 5 timmar till", "bara varit 2, jag får sova 4 timmar till", "klockan vekrligen vrit 3, jag får sova 3 timmar till" ja ni fattar..

Sen blir de lite stan och sen lite detektivagerande. Muu!


Kommentarer
Postat av: Sars

Du var kempe grejt ute på planen kexet! Tänkte ju kanske att jag skulle hinna prata lite mer med dig, men hey det tar vi igen;)

2009-05-30 @ 19:06:01
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0