No Stress!

Jag har såå lite att göra idag. Nu i alla fall. Så ehe, enjoy (A) (och glöm för i helvete inte att gratulera mig höhö)

Dagens humör: Jag är så jävla bra!
Dagens mående: Lite ont i magen men annars PERFECT!
Dagens borde: Njuta!
Dagens frisyr: Helt skräpig. Plattat det två gånger men luftfuktigheten får det att locka sig, DIREKT.
Dagens klädsel: Baggybrallor, t-shirt å luvtröja! å så brills.
Dagens planer: Klara provet (DONE!), Åka och handla med mamma, träffa Wifeeey!
Dagens längtan: Jaa, det får väl vara till imorgon, träna? och sen kolla MAAAATCH! (slippa äa frusen olivolja ;))
Dagens fundering: Vad händer om man vänder på Paris?
Dagens beroende: SMS hehe.. (A)
Dagens tråkigaste: Att gå upp klockan 06.

Dagens roligaste: Jag har inte IG..
Dagens middag: Har inte blivit någon ännu, men tror det är taccos ikväll. =)

Hallå, får jag lov att slänga in en gårdagens roligaste?
Ja, men klart. Min blogg, mina val, min dominans!

Mamma: Rebecca, tma, är det någon sån sms-förkortning?
Jag: Hmm.. Vet inte. Men atm är ju det. Hur så?
Mamma: Nej för Stefan hade skrivit det i ett sms till Frasse nu precis.
Jag: VA? Stefan han har ju träning.. Men men, om de skulle funnits en sådan förkortning, tror du på allvar att STEFAN skulle kunna den då?
Mamma: ... Nej.
HAHAHA
Min morbror är liksom inte så teknisk för er som inte visste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0