Lördag. Två-Tre Maj.

Jag blir ta mig tusan bara alltmer effektiv för var dag som går..
Idag fryser jag, har ont i halsen och har någon promille för mycket i kroppen.
Jag mår inte illa i alla fall.. Inte ännu, trots juicen.
Dock vill jag bara sova, för min hals skull såklart. Den dödar mig!
Halstabletter någon? Ge Mig!!

Btw, Linn e snäll! Jag får min lediga måndag, och slipper jobba fredag hela dagen.
Aaah.. Synd bara att jag ska göra prov tidigt den morgonen. Men, varför klaga? :)

Vad mer? Det gick inte så jättebra för Halmia igår, tyvärr! Kändes dock lite som dem hade
chanserna men Tölö fick målen, emellanåt.. Fast ja, jag tror de vinner snart! =D
Dessutom, så var det väldigt nice sällskap och allt. Och så fick jag ju träffa Sunshine lite,
mmh! :)

Hur som helst, trots jobb igår så var det en väldigt bra dag! Yes! :)

Shouf Shouf!

Kommentarer
Postat av: maaaaaaalin

NÅGON promille för mycket! ;) Det måste ha vart juicen!

2009-05-23 @ 11:22:40
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Sara

Satan! jag var inte spelklar trots allt, så det får bli till att tagga till nästa vecka:/OM jag är klar

2009-05-23 @ 12:00:52
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Rebeccavaaa

Malin, efter detta inlägg hade publicerats så mådde jag helt bra i knoppen igen, jag var nog bara i bad need of färsk mat och lite cola! ;) hahaha.. Så ja, det måste vart juicen. Den tog hårt på mig å min färd hem! :O

2009-05-23 @ 12:52:42
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där med juicen va inte så nice :puke:

2009-05-24 @ 00:08:35
Postat av: Becca!

Vem är du, oh anonyma människa?

2009-05-25 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0