Jetau Bleu!

Jag bara SÅÅÅ måste sova. Men jag bara SÅÅÅ måste berätta om mitt spektakulära dygn! HAHA!

För typ 23,5 timmar sedan hade jag sovit i 2 timmar och vaknade av att det ringde. Det var dolt nummer men aa, yrvaken som jag var så svarade jag. Och aa jag fick höra både det ena och det andra. Det var en full Hampus som fått fel nummer som ringde. (jag typ känner inte ens några Hampusar, å speciellt inte med den dialekten å det tillståndet vid onykterhet) Men aa, jag visste ju tydligen att han alltid tyckt att jag är sötast, och dessutom tycker han att mina tuttar är som solsken. Och så undrade han om jag inte hade några strutar att sälja, sen la jag på och sov vidare, ända till min klocka ringde, å lite till...
På jobbet skulle jag äta, jag tappade ut ALLT mitt ris på golvet :( Så det blev att äta typ sås med bambuskott ochköttbitar i. Mättande vare här! hehe.. Därefter ut på lagret och fixa och dona, å då så bara ringer det IGEN. Skyddat nummer.. Hmm, jag minns inte vad skåningen sa att han hette, men han bor tydligen i samma hus som jag och jag har visst slängt hans påse eftersom jag nog har trott att det var sopor. Han såg mig! :O Och han tycker att jag ska sluta brusa upp och bara erkänna. Sen klickade jag honom, för jag vill inte att någon kär vän ska komma och skratta åt mig och hur jag reagerade höhö.. ;)
Min buss missade jag så jag fick äta på Gustafs kvällen till ära. All by myself.. Och gissa vad jag gjorde där? Jo, mycket riktigt.. Jag spillde ut hela min cola. Över bordet, stolarna och GOLVET. Å personalen glömde mig, så där satt jag i min cola-pöl och åt och skämdes halvt ihjäl.  Fiii faan! hahahaha.. Klanten jajjamensan fattas bara!

Förresten, har jag nämnt att jag lär få en billig fylla? Hiehie.. Maurizio (stava?) gillar nog mig... OCH Cornelia! MAHAHHAHHAA.. Yeeees boks! hihi..

Nepp, sova nu kanske? Mölndal imorrn för att glutta some FOOOOTBOLL!! :D Passa på medan man är ledig lixxom...

Guten Abend!

P.s. Jag gillade inte Norges bidrag. Inte förrän jag insåg att jag och han Alexander har något gemensamt.. Cause, I'm in  LOOOVE with a fairytaaaale, even though it huuuurts... (Men Malena is still the shit. Kan you keep a secret, can you make a promise? - Ja, jag stavade fel på första Can.. Men orkar inte ändra! (A)) D.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, det var ingen han - det var Eva Milton

2009-05-24 @ 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0