Himla illa.

Blev ingen träning denna kommande lördagseftermiddag, min mage säger ifrån alltför mycket. Mår illa som en gnu gör jag. (Jo, gnuer mår nog väldigt illa skulle jag tippa på!) Så Stefan ringde, men han hade inga tabletter mot halsbränna kvar, så han sa åt mig att krya på mig men att jag skulle heja ordentligt på A-laget, och DET har jag inga som helst problem med. Sålänge man sitter stilla så behöver man ju inte springa (nej de e sant) runt och undra när man ska spy. Jag ska dessutom kolla matchen med Maria, trevligt.
Påtal om Maria, så drömde jag om henne inatt, dock inte samma Maria men ändå haha.. Ja, mycket skumt man kan drömma alltså haha =)

Nej nu ska väl jag plocka upp lite på rummet eftersom vi får Ericsson-besök idag.
Sen ska jag duscha och göra mig i ordning för att se Halmia ta 3 poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0