Cleant

Ååh, Emelie har fixat min blogg, så JÄVLA nice! haha.. Love it! =) <3

Wosh wosh. Haft en massa bra dag alltså! Igår kollade jag å C på greys, lite snyftigt men det ordnade ju sig! :D Sen kollade vi film å tjockade oss hehe.. Glömde dock melonen. Det nyttiga vi faktiskt hade, det sket vi i. Så ja TJOCKADE oss var ordet! Idag var vi däremot väldigt duktiga å gick vid Suseån. MYS! Sen kollade vi klart filmen som vi somnade till igår. (Men C somnade till den idag med (A))

Nu ikväll skulle jag plugga men, Felix hade match så ni kan ju gissa vart jag istället befann mig.. Hehe... Hur som helst har jag fått pluggat lite ikväll. Ska slänga mig under täcket nu och läsa igenom resten. Prov 8.15 imorron, om jag klarar det så är det "BYE BYE IG" Håll tummen ok?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0