333 dagar sen studenten. OMG! Tiden flyyyger iväg.

Känner mig väldigt aktiv med bloggandet idag måste jag säga. men det är så det kan gå när man inte har så mycket att göra. Visst skulle jag kunnat plugga, men det har jag ju gjort idag. Resten tar vi imorrn. OJ vad jag kommer faila. Corneliakanske får hjälpa mig lite ikväll hehe (A) Sen satt jag här och funderade lite. 6 maj idag, alltid kul att veta vad man gjorde förra året. So I looked it up. Guess what. Jag pluggade. ECDL haha.. Eller jaa, jag pluggade i alla fall! ;) Sen om jag kollade lite mer under månaden. Alltså det måste varit en av mina mest deppiga månader det året. Samtidigt som jag verkade helt pepp.. Skum är jag. :P Jag läste däremot en sak, eller en tanke som jag tänkte direkt nu att jag måste ta upp.. Jag hade skrivit: "If I fall do you give me the strenght to hold on? - That would be worth the most.. :$" Å vill bara poängtera att den där, gjorde det. Och det är fortfarande värt mest. :P Shitess ibland går man med vinst så det sjunger om det! =)

Haha.. Sen fortsatte jag läsa, för det var så himla kul. MALIN! min Malin! Skjortan! HAHAHA.. HBK!Vi vet vad som hände right! ;) haha.. Åååh, jag vill jobba med dig i sommar <3

Sara, jag hade KLÄNNING på nyår :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ne! Kärlek;) Såg du matchen igår förresten?? Orättvisa i hög grad! Fan ta Barca...men, det gör ju det bara ännu mer självklart. United kommer vinna! mohahaha

2009-05-07 @ 19:36:34
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0