Himlen är oskyldigt blå.

Jag tror jag lider av kroniskt illamående eller något sådant nu haha.. Nej men aa.. Alltid illamående, fast ifs jag å Hannus kom fram till att det beror på mitt andranamn, Maria, och därav har jag blivit utvald att vänta Jesus-barnet. "Han har ju redan levt och dött" tänker ni, men hörrni? Jag var med på religionslektionerna på högstadiet, Judendomen väntar fortfarande på Messias! (Och ja, det var på högstadiet jag var med, för vi "glömde" ju Judendomen på Aspero). Så att så e det, Jesus Kristus a.k.a Messias han finns i min mage. Kom och kolla får ni se!! =D Han sparkar nog lite med, för nu värker det lite i min mage med.. (A)

by the fucking way, så har jag köpt SNYGGASTE pjuxen idag! Ååh.. <3 på dem! :D
Ja det var nog det jag tänkte säga nu. Maha..

Eller just det. Mitt hår, maha.. Jag ska nog ge det en chans på utgången på fredag hoho! :D xD

DU! ja DU där.. Komsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0