Ehm. Bakis å så.

Okej jag har gjort något dumt idag. Skyll mig själv om jag blir sjuk liksom. Men jag var så himla arg.. Jag och Dufva kom till träningen. sådär 16.55 ungefär. Så bara höll alla på att lira så kolla jag på schemat som hänger precis när man kommer in. "16-17 IS Halmia" okej tänkte jag. Gick bort till vår plan och bara "Hallå, vi börjar ju 17?" å fick till svar att vi skulle börja 16 idag. Bra att jag fick reda på det när JAG ringde i torsdags. Jag som alltid hör av mig liksom. Och vad får jag för svar när jag går ifrån hallen igen då? "Det gör inget Rebecca men nu har du ju fått papperna så du vet tiderna". Ehm, ursäkta.. Det var itne jag som gjorde fel. HAHA.. Så det är klart att det inte gör något att jag blwv sen. Maha..Jag blev så sur så jag gick hem i shorts å träningsjacka. Skulle sprungit men blev klumpigt med väskan så när den var udmpad här hemma så sprang/halvjogga/gick i raskt tempo, typ 3 km till  i samma klädsel. Jag kom hem och hade typ kyleksem på låren. HAHA.. så kan det gå när man blir sur. Efter mitt lilla träningspass tror jag även att baksmällan slog ill på riktigt. ljud och ljuskänslig till max. Och irriterad som få. Pappa och bröderna kan inte haft det lätt, men om de bara kunde hålla käften ibland så skulle det inte behövt bli så surt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0