ZzZnark!

Käk och bio igårkväll med Cornelia och Jecka! Så himla bra! :D Danke für alles! <3
Jobb som väntar idag. 10.30-19.30.. Alltså ska jag gå om sisådär 10 minuter. Mindre uppmuntrande.
Känner en liten ångest komma krypande när jag tänker på sommaren.
Hur som haver, nu ska jag dricka upp min dricka och sen traska tror jag.
Morgondagens planer består av jobb 6-12.30 och sen lite tårta och sånt smaskens.

För övrigt förlorade vi matchen.
Jag är ingen dålig förlorare. Så jag sprang ut på plan å kramade Emma.
Det har absolut inte med att vi mötte Kvibille att göra. Nej nej!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken bio såg ni?:) Nej, jag har inte hittat nyckeln! Panik:( Ska du kanske också in och titta på balen idag, släng iväg ett sms i så fall;)

2009-06-07 @ 10:26:04
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0