Verkligen någonting.

Jag är trött.
Jag är trött på

Oregelbundna tidpunkter.
Att inte räcka till.
Att sakna.
Att min post ska vara upphov till löjliga bråk.
Att folk ens kollar i min post.
Att jag tydligen måste betala 500 fucking kronor för att ha läst upp ECDL.
Att alla avskyr TS, men ingen säger det face to face. (inte ens jag).
Att sommaren börjar precis som hela förra sommaren var.
Att när jag tillfredsställer på en punkt, så brister det tydligen på en annan. (Fast det är ju ifs lika med att inte räcka till).
Att det finns något som stör mig hela tiden alltid, även om jag inte ens bryr mig egentligen innerst inne.
Att någon har bättre poäng än jag fast jag är so much brighter!
Att jag knappt aldrig hinner träna, fan jag är tjock!
Att min fot är förbannat instabil och smärtan i den sträcker sig upp i smalbenet.

Men i övrigt mår jag för jävla bra! :D Inga katastrofer, inga kriser, inget kaos. Mmm  LOOOVE life!
Utan ironi! Just truth! =) Det kan ni fråga Johanna om för det sa jag till henne right!
Och jo, ja saknar..

Sen baby, jag tackar visst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0