spontanious.

Stod i valet och kvalet.. Frösakull (Vilshärad? huuuh?) med de blonda å Wifey för bad och taco eller Göteborg med Cornelia. Det blev till slut, efter många om och men i min lilla nöthjärna det sistnämnda alternativet. Jag har nog aldrig sådär spontant lagt ut ***:- på en så kort roadtripp men det blev helt lyckat tycker jag. För vi har alltid skoj hihi :D
Fick da ticketzzz och sen åkte vi tillbaka. Helt bra. Foto, ja det är vår grej det. HEHE.. hur många bra blder fick vi på hur många försök? Vågar inte ens tänka på det va.. haha..

Imorrn slka jag shoppa badbrallor åt Frazze, för hans ka inte tro att han har så mkt att säga till om!! Han betalar och jag väljer! låter som en VÄLDIGT bra deal om jag får säga mitt! =) Yes. På kvällen blir det Malmö och England-Tyskland för en U21-EM-final. Mit Wifey å Gbg.. hehe..

Sova nu då?
Yepp..
JAG ÄR FULL AV LIV!

peace

Kommentarer
Postat av: frazze

får ta shoppa badbrallor typ längre fram i veckan;) så ska ja inte glömma cashen xD

2009-06-29 @ 20:24:59
Postat av: Johanna

2009-06-30 @ 02:24:14
URL: http://stjaarnfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gullet.. ja trodde faktiskt aldrig att du skulle följa med men det blev ju verkligen hur bra som helst!!



btw, det är din andra halva såklart som skriver :D <3

2009-06-30 @ 02:25:34
URL: http://stjaarnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0