Mooove.

Sitter här i pappas lägenhet, är ensam hemma. Och det bara slog mig hur fruktansvärt skönt det är. Jag är inte här så värst ofta, typ när jag behöver om man säger så. Och när jag är här så brukar jag inte vara ensam. Men nu när jag väl är det, liksom fixa mat, måste typ alltid handla (han har aldrig nåt hemma som faller mig i smaken HAHA), kollar lite tv efter jobbet, sitter lite vid datorn. Mitt rum gör jag lite som jag vill med. Alltså... Jag vill bara flytta, så himla redo känner jag mig. I alla fall för tillfället gör jag det! Självklart är jag ofta ensam hemma i Kvibille, och självklart känner jagl ikadant då, fast ändå inte riktigt på samma sätt. för mina bröder brukar liksom komma hem framåt eftermiddagen, okej att pappa kommer hem ikväll (tror jag) men ändå inte samma sak. Åh, give me an apartment and give me some study-material. YES BOX!

En snygg lägenhet ska det va. Den snygga med ett kök som går i svart och vitt. Den snygga som består av 1,5 rum och kök! Åh, låt mig vinna lite pengar så är den snygga lägenheten min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0