21 juni 2009

Midsommar är över, och den har varit väldigt bra. Mer än så behöver vi inte direkt säga. <3

Idag har vi fint vääääädeeeeer, och jag börjar jobba om 25 minuter. Yay, men man ska inte klaga. Dubbel lön, 6-timmarspass, jobbar med Demir och Helena, sen e man ledig i typ 10 dagar - och vädret ska ju bara bli bättre under denna tid. KANON! 5 av 5 Toasters!

Nehe, nehe, nehe. Om man skulle ta sin ack så slutcyklade kropp och börja pallra sig till jobbet kanske? HÄHÄ..
Ja, för nog är den slutcyklad alltid, stolt över mina 4,6 mil. Dagen efter, i storm, och typ 15 grader varmt. MINST! Ibland kan man chockera. Ibland gör man det ofta. Ibland får man abstinens om man inte tränat på länge. Igår var fanimig ibland! =)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul för dig! Själv börjar jag min heltidstjänst idag. IDAG! Gahhhh. Skjut mig, jag önskar att det vore regn! Förlåt för denna själviska önskan;)

2009-06-22 @ 20:26:00
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0