080608

När jag kom hem igår fick jag en chock. Inte nog med att min hårddisk har kraschat och datorn kräver en ny för 670 spänn, nej nej.. I brevlådan som jag förväntade mig vara fylld av gratulationer (typ) fick jag även tandläkarräkning på 640 kronor. Väldigt exalterande måste jag säga! Hoppar och skuttar av glädje. Och BOOM min dag var förstörd. Jag gick och la mig och sov. I för sig, så innan jag kom hem igår så debuterade jag faktiskt på systemet med. Och då kassörskan kollade på mitt leg typ huuur länge som helst så fick jag ett "aha... Grattis på födelsedagen och... Ditt leg går snart ut! Tänk på det :)" hahahahaha...

Men, sen fick jag min mat, fläskfilé och potatissallad. ME LIKE! Sen kom även morbror och Cornelia, och allt blev mycket bättre. Och eftersom folk undrar, så fick jag en klocka, ett halsband, massa sms, telefonsamtal, pengar, godis, en helt överbra lördagkväll i lördags, och så även en utflykt med min bästa. Jag har ingen aning om hur den dagen kommer se ut, men jag är spänd av förväntan! :) Och så fick jag ett väldigt fint brev med! =) Yes box!

Just det, får ju inte glömma skönsången. Den första kom via sms klockan 00.06, sen sista fick jag via telefon av Bengi vid typ 22., och det var en väldigt vacker sådan! ;) hahaha..

Nu ska jag byta om, packa och cykla bort till Vapnö för att träna. Inte så värst sugen men aa..
Imorrn är det jobb, tidigt igen, och sen blir det fotboll om jag fattat rätt. Och så ska jag klippa mig med. Gosh. Måste nog komma på hur! :P

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0