Vbg

Johanna är SÄMST på (eller för att prata sådär optimistiskt ala Malin, inte fullt så bra på):

- Att äta jordgubbar utan att snoppa dem.
- Halländska
- Prova kläder
- Fiska krabbor
- Mata fåglar
- Planka tåget

Bara så ni vet. Dock är hon min levande Varbergskarta. ;P och så är hon BÄST på att kolla diskret ;) hahaha..

Och dagens match blev inställd. Så himla snopet eller? Jag hade med mig ALLA grejer till Varberg så efter en 30 minuters vistelse där så får jag sms "Matchen inställd" WTF!? Varmare än nödvändigt, svettigare än nödvändigt. Enda bra var, en lite längre utflykt än planerat. Och det var ifs massa bra.
Sen när ja skulle hem så lyckades jag, helt oskyldigt faktiskt, att planka på tåget hela vägen hem! =) Dock missade jag bussen med 3 minuter sen. Men de blev bara en lite extra promenad genom stan tjalalalalalalalaaa..
Nu borde jag sova. Annars blir väl dem gamla sura. Fawk it.

Kommentarer
Postat av: J

Någon ska väl vara mindre bra på endel också ;)

2009-07-02 @ 12:26:51
Postat av: maaaaaaalin

ja du ser man ska vara optimistisk, det kommer man längre på i livet, kolla bara på mig! ;) HAHA!

2009-07-02 @ 15:56:47
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha ni e ju goa!! Mina snubbor!! ;)

2009-07-02 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0