Så himla roligt! =)

Gårdagen/kvällen/ natten var helt kalas haha.. Jag var kalas, Moa hade hicka, Frida var full, Tina var pratglad, Taijolahtis var likaså och Alexander var ensam kille ;) haha.. För övrigt var Sofie väldigt lik Mia i Mia och Klara! (A)
Var hemma efter 5 imorse men idag mår jag ändå suveränt. Till skillnad från de flesta adra jag har talat med.. Bilder kommer, från Moa ;) TACK brudar <3 (och killen)
och just det. Jag bara ÄLSKAR Moas och Tinas översättningar. Jet Lag...


Jag har tänkt på en sak. Man borde jobba på IKEA för då kan man använda världens sämsta raggningsreplik utan att liksom ljuga. "Hej jag jobbar på IKEA och har precis skaffat ny säng. Vill du hänga med in och provligga!?" Fy fan vilka reklamer de har liksom.  "Välkommen in och provligg" fast det bästa är ju "INGEN TRODDE ATT EN SÄNG FÖR 4.490:- SKULLE BLI BÄST I TEST.

DET BLEV DEN INTE HELLER"

Asså aaa...


Sen hade jag lite annat smått och gott att dela med mig av men då mina hjärnceller samarbetar lite dåligt så ska jag gå och packa, städa och tvätta istället. Huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0