Puss

Fiesta igår var helt. Obegripligt får jag nog säga. jag och Moa satt och förfestade hemma hos henne vilket var helt WUNDERBAR! HAHA.. Så grymma är vi! ^^ 14 shot räknade jag ut imorse när jag kände stanken av sprit från mig själv. Moa låg väl på typ 10, men desto mer annan dricka för henne så det jämnar ju liksom ut sig.. Och aa, sen kom Frida och sen mötte vi även upp Tina och Jesper. Jajjamen! =) Bra kväll!

Idag var det match. Kommentar: HAHA. Slut på kommentar.
Cornelia var där och kollade, bland många andra. Det var lite så nervöst (eftersom hon inte sett mig spela) men ändå kul. :) Sen åkte vi in till stan en sväng. Och det var... BÄST! <3
Tror inte att NÅGRA andra hinner med så mycket som vi på så kort tid. vi vet verkligen HUR man ska utnyttja tid. Varför jag nu kom in på det. Det vet jag inte. Men ändå. hahaha.. ÄLSKA!

How ever. så har jag hela dagen trott att det är lördag. uuuundra varför ;) haha..
Imorrn är det jobb. 9-18.30. Sen fest i LAHOLM av alla ställen haha ;)
Tjing tjong! NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0