Damn.

Gissa vem som ska jobba!? Gissa vem som mår illa!?
Maha..
Jag smsade just Johanna, överlycklig "Det har regnat! När jag börjar jobba! Lyckat! :D"
Men efter närmare titt så verkar det inte alls som om det har regnat.. Liksom w00t!?
Det ser ut på vissa ställen som att det har spöregnat, men nej jag tror inte det ändå.
Det är kvavt och varmt. RUSKIGT dimmigt ute. Man ser inte ens toppen av Eurostop.
Precis som om det är JÄTTEhögt eller?! HAHAHA...

Nepp, frulle!

tjipp

(Man ser typ inte Eurostop över huvudtaget)

Kommentarer
Postat av: C

eurostop är ju skitstort? :P

2009-07-03 @ 18:06:35
Postat av: Anonym

Jag vet, men det var RIKTIGT tjock dimma!?

2009-07-03 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0