Your strength is to hard to find.

Idag vill jag bara börja med att ställa en helt seriös fråga, VAD SKA ISABELLA LÖWNENGRIP TILL LETS DANCE OCH GÖRA?! Alltså, jag tycker det är fel att folk klagar på henne och så, inte för att jag är något big fan of BLondinbella, men bara att låta henne vara.  Hon kanske inte gillar mig heller, men Lets Dance. Hallå!? Aja..

Första veckan avklarad nu då. 20 timmar. Skönt! Ont i fötterna och ont i ryggen. Fast även om folk tyckte jag var dum som tränade igår så ska folk veta att min rygg gör mindre ont idag efter träningen än igår innan träningen. Så är det :) Men det är helt okej kul @ Lidl. :) Roligt folk och lätta uppgifter. Vågar mig dock inte på kassan redigt ännu. :P haha.. Vältra frysar har jag gjort, för 4 veckor framöver. Plockat pall också. Jag och Hanna. =)
      Dock måste jag påpeka det faktum att vår frysvältring från igår kändes grymt onödig då Patrik och Carolina skulle frosta av de frysarna idag. Det vill säga att de i princip gjorde om mitt och Hannas arbete från igår.. Gah!
Idag kom även Cornelia på besök. Hoppas du menade det där med att bli stammis! =) hihi.. <3

Nepp, ska väl göra mig fix ocg klar nu. Ska på inflyttningsfest. Imorrn kl. 12 är det träning. Jag måste sova lite inatt tror jag. Sen hem till Kvibille imorrn. Pappas hjelg, så sova! =) hahahaha...

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0