gotta make some evidence.

Man ska inte titta på gamla bilder, men faktiskt så valde jag att spara ner bilder jag aldrig ens hade trott att jag skulle titta på igen. En fin bild. Faktiskt. Men, time goes by, so slowly.. Jag gillar var jag står idag, jag gillar vem jag är dag och jag gillar det jag har. Eller nej, jag älskar det! =)

Sen borde jag även plugga lite ECDL tänkte köra Word-provet på fredag. Utan npgon lektion, men jag klarar väl det? :O (A)

Jag har hittat min Motorola-laddare :D MEN, antingen så har jag tänkt fel eller så har det fukking sim-kortet avreggats och därmed raderat smsen jag ville läsa </3

Sen har jag äntligen lyssnat på en gammal favorit. "into the night - the motorhomes" kärlek! Och jaa.. Du.

You've got nothing to fear
Promise you will be there
Nothing will go wrong

Don't chase the beat of your heart
Don't let yourself fall apart
Nothing could go wrong


Det trodde ni inte? Inte jag heller. Fin bild =) (bilden har ingenting med låttexten att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0