Tjolahoppsansa

Schemat för denna vecka ser ut som såhär 16.30 - 20.30 bara det att torsdagen blivit ändrad så då jobbar jag 12 - 16, verkligen inte mig emot för då kommer jag att kunna delta på träningen! :D Weei.. Och denna vecka har jag (än så länge) inte lika ont i ryggen. Visserligen fick jag visa min frysen-skills idag tillsammans med Hanna, men nu har man väl vant ryggen vid alla rygglyft alla frysboxen så det gick ändå helt okej måste jag säga :)

Träning i Kombihallen på lördag! Weei! =) Och Emelie ska vara med på både torsdag och lördag, det är ju fan pepp! (A) :) Jobba fredag kväll med. Efter 20.30 vill säga. Kanske ska man schlafa hos pappsen då? Kan vara en fördel trots allt..
Nu när jag tänker efter. Hur fan ska jag hinna äta något på fredag? :S Jag kommer svälta ihjäl i princip. Men jaja, det avlidandet får vi ta itu med då. Jag har ju faktiskt två dagar innan dess osm jag kan leva till fullo. MUUU!

god natt folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0