that was when I ruled the world.

Jag är trött som en, jag-vet-inte-vad. Har varit uppe tidigt ju, skrivit prov. ECDL, Allmän-IT. Det är ju tur att det är svårt hha.. 89% på mig och när jag hade gjort 1/3 kunde jag haft fel på resten och ändå klarat det. GÖTT =) Bara 7 moduler kvar huhu..

I rummet bredvid är det Lyckochansen eller något. Jag MÅSTE få veta rätta svaret nu :P Har kollat sålänge så det är INTE Volvo, Rolls-Royce, Ford, Rover, Honda, Toyota, Dodge, Volkswagen eller Lotus. Do you see the mönster? riktigt, man ska hitta ett bilmärke där andra bokstaven är O. jag tror en sak, får se om de e rätt. Kan även vara en annan men det är nog inte ens ett märke hähä.. Usch!

snart ska jag dock traska ut till bussen igen. Ska möta bossarna och förklara varför det blev så fel i kassan igår.. USCH. vill inte. Hoppas även på att få tag på Cornelia påväg till Söndrum. :) För jag ska leka med henne ikväll =)=)=)

Hej hopp i körsbärsträdet.
typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0