People don't take chances with their hearts, since I met you I have passed the hardest part.

Hanna, nej du sa aldrig att det gav halsbränna att dricka bad drinks, men du sa att det går direkt ut i blodet. Och ja, hlasbrännan var väl antagligen ett av symptomen på baksmälla skulle jag tro. Eller, inte baksmälla, mer dagen-efter-syndrom ;) Och sen så är det ingen Mr. E utan en miss Emelie haha :)

Nyss hemkommen från skolan, det var trevligt och en lugn lektion. Tre pers haha.. Jag, Svanen och Emil inte helt fel alltså. Prov på fredag, men Allmän IT är lättaste delen så jag ska nog klara ut det. Imorse höll det dock på att bli panikartat då min väckarklocka tydligen bestämt sig för att sluta fungera och min lillebror kom upp kvart i 7 och sa att han var klar. Ja, på 45 minuter hann jag med ovanligt mycket dock. Fyfan jag är stolt över mig själv! =)

Sen så undrar jag, får man tänka "Vad gott här luktar" för att sedan komma på att det är en själv som luktar? Om inte, så är jag en biatch hahaha.. xD

Nej nu är klockan halv 11 och jag ska nog fixa min lunch. Tro det eller ej gott folk, men jag dissade allt vad färdigmat heter idag (kors i taket!!) för att laga fettucine och ostsås heelt på egen hand. Hoppas jag lyckas, i så fall börjar mina vuxenpoäng trilla in här nu. Mohahaha... =) Köpte tillräckligt mycket för att pappa ska kunna äta sen ikväll också. Visst är jag väl en snäll dotter? Ibland! Hihi.. Men han får laga sitt själv. That's it!

Utbildning i frukt och grönt idag. Jag, Hanna och Robin m.fl. hahaha.. Jag vet en som är lycklig! ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0