Only go so far..

Har skaffat mig egen dator nu :) finfint. Så nu sitter jag på mitt rum och behöver inte bry mig om när jag ska gå och lägga mig, inte för mammas och Peters skull i varje fall. Helt skönt =) Idag sov jag ut, eller jag sov tills jag blev väckt. Men jag skyllde såklart min groggyröst på förkylning haha.. :) Och Hanna är hes, det måste ju bero på att vi delade säng igår.. ;) eller nåt i den stilen.

har varit duktig och städat idag i alla fall, då jag inte riktigt hade orken till det igår. Imorgon har jag också lite saker planerade och dessa SKA följas. Rebecca måste lära sig att följa scheman nu, för det kommer bli väldigt viktigt fr.o.m onsdag kl. 7.30. Inga Asperofasoner nu längre inte.. (Tyvärr men så är det).

Imorrn:
Träning - av något slag, promenix, gym, jogga vad som. Motioneras är ett måste hur som helst. (kanske en kombo?)
Säkerhetskopiering - av alla mina filer på de andra datorerna. Musik, bilder, dokument, you name it.
Vika tvätt - för det orkade jag inte igår det heller </3
Fixa fram papper - Av olika slag som johannes ska ha :P
Jobba - Yes, och eftersom Kallis ska till grannlandet i söder så blir det att utföra sysslorna all by myself. och tydligen springer där runt läskiga typer som är sugna på att jaga städare också, så vi får väl se hur lång tid det kommer ta. mm..

Låter väl inte som mest men jaa..

Sen en liten hälsning till cornelia, härligt att höra att du lovar läsa allt du missat här nu hihi.. Men det är ju ingenting i jämförelse med vårt tjocka projektarbete som du plöjde igenom :) hihi..


Kommentarer
Postat av: B2

jag har också egen data nu B1. så nu kan vi sitta och blogga hur mycket vi vill =D

2009-01-03 @ 16:38:05
URL: http://joohannaj.blogg.se/
Postat av: C

haha projektarbetet.. jag fattar inte hur jag gick med på det :P HAHAHA

2009-01-04 @ 02:50:07
Postat av: B

Det är inte bara du som har mig.. ;P jag kan få dig å göra saker med haha..

2009-01-04 @ 03:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0