Hanna, DETTA är absolut onödig info!

När jag säger att jobbet var tråkigt idag, så skojar jag ju faktiskt lite. För vi var sjukaste gänget (läs roligaste) och även om själva utbildningen var segaste så gjorde vi den rolig. Allt blir ju vad man gör det till som vi vet. ;) Bland det bästa enligt mig är ju larmkillen. Värsta biffen, men med mesigaste rösten "kan jag få nyckel!" precis så som man bara ser på film hahaha.. Eller, när Hanna blev livrädd för en liten dammtuss. Alltså Gud. xD

Hanna kirrade god mat sen igen, och vi kollade handboll och idrottsgala. Woo. Sen gick jag hem, såklart kunde man inte ta snabbaste hållet för dem hade grävt en megagrop där, typ massgrav, men jag hann ändå! =)

Btw, så blev min lunch innan så JÄVLA lyckad, och jag lagade faktiskt tillpappa med för det böev så bra! ;)
Sen vill jag passa på att gratulera Matilda till Jerringpriset! ;) haha.. Finaste tacktalet höll hon med! haha :D

Nu ska jag planera vidare på 3-rättersmiddagen som jag ska göra till Emelie. TSS!

Cornelia, dags att ses snart!

Killevippen.

Kommentarer
Postat av: c

verkligen dags att ses snart <3

2009-01-19 @ 23:46:42
Postat av: b

Aa.. På riktigt!! <3

2009-01-19 @ 23:53:32
Postat av: Matilda a.k.a. Kalla (tydligen)

Tack så mycket, guud asså jag vet inte vart jag ska ställa priset.. får verkligen inte plats nånstans pga alla tisdigare priser man fått m.m ^^

2009-01-20 @ 21:34:38
Postat av: Becca

Det är inte lätt som sagt..

2009-01-20 @ 22:52:00
Postat av: C

hahaha å här kommer kalla in i bilden ! ja visst är de lika :D

2009-01-20 @ 23:13:15
Postat av: b

Lika? vem? Det ÄR Kalla! =)

2009-01-20 @ 23:23:00
Postat av: BARA Matilda

aldrig, fattar inte att ni tkr det...:P

2009-01-21 @ 09:53:32
Postat av: B

Men alltså, jo. Ni e så grymt lika! =) och du gillar att jag påpekar det konstant med ;) I know it!

2009-01-21 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0