Ett blogginlägg helt tillägnat SARA MARED!

Ja, här följer nu ett blogginlägg som jag tillägnar Sara Mared, som befinner sig i Australien. (jag tror hon har träffat vår käre Emanuel där nere också right!?) Hur som helst så beställde hon "mer bilder babe!" och varsågod snygging här kommer dem! =)

Alla ni andra får självklart titta ni också ;)

     Din syster gillar att fika, Mared :P
Sara, jag hade KLÄNNING på nyår :)  Sara, jag har fått jobb nu :)
Alltså jaa, Kvibille är i alla fall lika lugnt som alltid :)  Felix klär ut sig till Filippa Bark ibland, särskilt på sunedagen... i SKOLAN! ;) Hottie signs out! ;)

SNÄLLA SARA, NÄR DU KOMMER TILLBAKA, KOM TILL HALMIA IGEN DÅ!? :D

Puss på dig =)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Alla bilder är fina men speciellt den stora! FORZA HALMIA!!! Laget som reser sig med stolthet!!

2009-01-09 @ 16:01:25
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0