Don't you understand.

Jag blir tosig på mig själv. Jag trodde verkligen jag hade tappat mina nycklar. Husnyckel, cykelnycklAR, Jobbnyckel etc. Jag kunde knappt somna för jag fick så ont i magen. Jag visste ju att jag hade haft dem i jackfickan och att de nästan trillade ut. Men sen märks det även så himla tydligt att min hjärna är som bortkopplad på kvällarna, tidigt på morgnarna och även mitt på dagarna (det vill säga, den är aktiv på nätterna, KANSKE, tveksamt). Mina nycklar låg hur som haver i min träningsväska, när tusan jag la dem där har jag inte den blekaste aning om. Men, det är ju tur att jag hade gjort det, för då är dem inte borta! haha.. Aa..

Idag är det samma schema som det varit tidigare i veckan, utan krusiduller, 16.30-20.30 och därefter Sporthallen alltså. Jag kommer avlida. Imorgon är det träning i Kombihallen och det ska bli sjukt skoj. Sen ryktades det även om en liten klassfest @ Shemiii! Aa, så skoj! :)

Och nu minsann är det dags för Cornelia att komma hem. Tur hon vart i Sverige, då har man hört av henne ändå =) (Det gjorde jag ju när hon var i Portugal också meneee ja). <3

Then there was a small thing called you.
I like small things. Kindaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0