don't let it go to your head.

Köpte nya brallor på Stadium idag. 124 kronor, PERFEKT tänkte jag. ETT par kvar i min storlek så roffade åt mig dem och gick mot provhytten. Slängde av mig skorna, och det var då jag insåg att "Nu gäller det att agera snabbt".
- håll andan
- av med byxorna
- på med nya byxorna
- de sitter bra, perfa!
- av med byxorna
- på med gamla byxorna
- på med skorna
- ANDAS
Tådiff som heter duga där ja, huvva! Och mitt i alltihop såg jag även att knappen i byxorna saknades! ! ! men tänkte att man kan inte begära så mycket av ett par byxor som redan är nedsatt till halva reapriset så jag frågade snällt om man kunde få en knapp. "Nej tyvärr men du kan få byxorna billigare" 99 kronor. SOM HITTAT =) Me is Happy ;)

Sen vart det till Carlings, tänkte kolla tröja men fastnade i samtal med Anna och sen kom Kallis så vi gick och fikade. Tänkte tagit mig till O'Hana och kollat en tröja som jag e lite förtjust i, men jag hade inte råd. Jag har inte råd att bli KÄR i den.. :( Så där återkommer vi till det gamla, för min del erfarna då det gäller kärlek, se men inte röra. *Rapisch*

Jobbet var fartfyllt idag och jag och Hanna lär få fetaste musklerna. Muu =) Sen fick vi även veta att vi får använda våra mobiler haha.. Bra om man har tråkigt ju. För ingen, INGEN, kan påstå att jag är den mobilnörd jag en gång varit. That's it.

Nej duschen nu sen sy lite tihi.. Känner mig lite så, händig, som man säger!

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, Johan som sa att vi fick använda mobilerna XD och nej, Rebecca, du är inte en sån mobilnörd som du en gång var :);) Hihi.

Ses snart @ woooork. <3

2009-01-29 @ 10:03:45
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0