Like a bridge over troubled water.

Okej. Helt ärligt. Likheter nu då. M = 63. G = 64. M = Precis pension. G = Precis pension. M = Barnbarn senaste halvåret. G = barnbarn senaste halvåret. M = Snö. G = Snö.
Fatta jobbig begravning. AH.

Borde liksom inte varit så. Med tanke på . A nej jag vet inte. Men, fint var det iaf.

Tränat idag med. Gick skit. haha.. Vill fan inte spela på lördag. Men det blir nog bra. Kanon. Träffade ju Natta och Cornelia och resten på Sannarp sen med. Alltså wie. (Det var INTE jag som släckte i omkl.rummet så folk vet. Fråga Anton, hon vet att det *host* inte var jag). Lalalla..

Jag undrar bara. Vem är egentligen för bra för att vara sann? t-t-t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0