Today was a great day.

alltså hahaha.. Pratar med Simone, min CP-Nisset! fan, Simone vi måste ta tag i det nu.. mm.. :) Saknar ju dig på riktigt alltså.. Fått höra lite saker, Gud ja. Intressant. Fyfan vad cool jag är. Folket, ni sa bara veta. I AM THA COOLISH! =)

Annars har dagen sett ut som så att jag har varit i Laholm. Vi har bakat och lagat mat, och sedan ätit av allt. =) Alltså Laholm, det är så bra. Men Cornelius är så BÄST. Japp. Kom hem sen, och sen under kvällen så kollade jag lite Greys innan jag bestämde mig för att ringa Cornelia. Vi ratade, ehm. LÄNGE. Gud vad vi måste göra det oftare. Shiiit.. :) <3

Och.. Jag kanske ska spela med B-laget på lördag (A)

Det är skumt vad en del snackar.
Det är skumt vad en del gör.
Det är skumt vad man saknar.
Det är skumt vad man hör.

Vill inte att det ska bli imorgon. Kan inte sova. Men måste nog nu. Damn.

Kommentarer
Postat av: C

du är bäst baby.. glöm inte det! och ja finns typ här hela tiden även om du inte vill.. don't forget!

2009-02-19 @ 09:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0