Massa.

Jag förstår inte vissa saker. Vissa saker förstår jag ännu mindre. Mindre än inte alls. Sedan finns det saker som är så självklara, så självklara att det är löjligt. Mmh.

Jobbet idag gick fint, vet inte om man ska skratta eller gråta i vissa lägen dock. Jaja.. Räkna av min kassa -50 kronor. "WTF!?" Tänkte jag och Demir såg lika chockad ut, precis som han såg hade typ alla betalat med kort och jag kunde till och med säga hur mycket jag fått kontant. Men efter att han räknat om såg han att han gjort fel. + - 0 låg jag! Så det så! 

 Sen säger jag som Simone. GE MIG SOMMAR! Hon gav mig nyss en underbar beskrivning, som inte gick av för hackor. Sommar ASAP tack!

Helgen då. Mm, Laholm. Det var nice. Kollade sjukt bra film och jag måste nog hem till pappsen snart och kirra den! ;) hahaha.. (A) Jag är så regelrätt =) Sen gjorde Cornelia goda pannkakor med, som jag var väldigt sugen på idag. Det slutade med att jag och  Hanna gjorde goda pannkakor. Fast, jag e fortf. sugen på Cornelias!

Nej, kanske ska börja tänka på en refräng. Stänga av här, se hur min egen dator mår idag sen sova. Piss mår halsen. Och kroppen. Gah! Ge mig some kind of vaccation! ABROAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0