Hanna och Sanna fyllde liksom år.

Gårdagen. Matchen var bajs. Jag mådde så jäkla dåligt. Men hoppas det kommer fler chanser liksom.
Förlust 1-0 för övrigt.

Sen 20+20-årsfesten kan vi ta i punkter.

 - Det snöade. Frisyrer blev förstörda på vägen dit.
- "hej jag heter victoria" "jaha hej, vi heter INTE victoria"
- Tårta!
- Massa vodka, cider och powerking. i ETT glas.
- Men i Hannas glas fanns det allt tänkbart som går att dricka i princip.
- Hanna blev FULL!
- Ful partyhatt.
- Serpentiner.
- Malin och Carola fick en kompis! :D
- SNÖBOLLSKRIG. Handbollsflickorna sög typ på att pricka. Att det ska vara fotbollsspelare för att lyckas ;)
- Kim blev supen under bordet, utav groggen han och Malin hade fixat.. Åt mig! Mohaha..
- Österskans. (Rätt och slätt. xD)
- Både regn och snö.
- BoB. Och jag ser ut som en dränkt katt numera.
- Simone
- Viking tror att jag och Cornelia är syskon.
- HEM!
- kl. 5... Jag sitter på toagolvet och gör allt för att inte hela festen ska komma upp och ut genom munnen..

Yes, detta var MYCKET kortfattat. Så mycket mer hände. Ni anar inte.

Tack och hej leverpastej.

And I will always...

Kommentarer
Postat av: c

baby värsta lyckade kvällen.. eller syrran kanske ja ska säga ;)

2009-02-23 @ 01:03:36
Postat av: B

Hehe ja, den var bra. Men missade punkten "Pussbiljetter" haha.. ;) Japp, syrran verkar vettigast! ;)

2009-02-23 @ 11:13:14
Postat av: Hanna

Jadu, det var roligt i lördags. Tack för att ni hjälper mig minnas ;) <3

2009-02-23 @ 11:18:37
URL: http://hannuus.blogg.se/
Postat av: B

Haha allt för dig Hanna ;) <3

2009-02-23 @ 11:24:13
Postat av: Bengi

Alla tror att du är syskon med någon ^^

2009-02-24 @ 20:43:13
Postat av: B

Det har du helt jäkla rätt i BengiBong.. Jag är nog en typ av kameleont eller nåt.. :P

2009-02-25 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0