The strenght

Har jag sagt att jag nu befinner mig på halländsk mark? Det gör jag i alla fall.
Och jullovet har börjat bra. Blev lite överraskad av Hanna och Emelie då Emelie dök upp helt oväntat när jag, Malin och Hanna skulle surprisa Cornelia med att äta sallad hos henne. Sen var det jobbdags lite slitigt för någon som inte jobbat på sådär 4 månader rätt så exakt. Därefter tog jag mig till träningen, lattjade lite med laget fick kolor av Madde. Så söt ju!! :)
Igår var jag i Ullared med Felix, han fick ledigt för att umgås med sin syster lite så jag tog honom di så han fick köpt sina julklappar. Idag har jag städat. I racerfart, sen vart i Laholm och lite så. Umgåtts med bästa liksom <3
Hon gör mig bäst!

Nu är det nog dags att fixa klart med allt som jag påbörjade imorse innan jag visste att dagen hade så mycket att erbjuda, för det måste vara klart på lördag och imorgon är tiden knapp!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0