Let the touch of your hand says that you catch me whenever I fall..

om 14 timmar är det tenta. Om 18 timmar är det jullov.
Om 32 timmar åker jag till halmstad.

om det inte vore för att jag visste att jag ska hem, och vara kvar där länge så skulle nog inte hemlängtan vara så stark! Just nu saknar jag allihopa. Vissa mer andra mindre. Jag ska leva livet i Halmstad för att sedan vara fit for fight för allting i Borås igen 2010! Måste se till att jag får med mig allt till Halmstad bara, att jag stänger av i princip all el. Så jag slipper betala mer än nödvändigt den månad jag inte ens befinner mig här.
Är lite otagg på att jag inte fått mina extranycklar bara. Men what evvah! Jag är snart i Halmstad!
Även om jag ska jobba, iväg och så vidare så är jag nära alla. och det är LOVELY! <3

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0