Jag har det bra.

"Jag har det bra mitt liv rullar på, ibland har jag tråkigt vad sakta tiden går men oftast har jag roligt då känns allting bra idag är en bra dag idag är det bra.
Tänk om man satte allt i perspektiv, man kunde va fattig och sjuk i ett annat, inte ha några vänner, familj eller hund inte någon som brydde sig om en ens för en liten stund men jag har det bra idag, jag har det bra idag. Det är en vanlig dag och jag har det bra jag har det bra idag."


Jag ska gifta mig med Ulrik Munther när han blir stor!!
För er som inte vet så är det han som vann MGP Junior ;) Dessutom är han från Kungsbacka, Halland - det gillar vi!!

För övrigt ska jag sluta klaga över mina tråkiga lördagar, eftersom man kan ju faktiskt sätta allt i andra perspektiv! Allting handlar om relativitet.. Åh, hans låt gör mig glad, och han e 15 HAHA.. <3


Nej nu ska jag fortsätta plugga, inte, jag ska sova och gå upp tidigt imorrn och plugga. Yes!

Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0