Det här med miss universum, världsfred och klimatförändringar.

Såhär kan en sen kväll med Beccz och Sandinus (med inslag av Hannus) låta, precis efter att Beccz berättat att Miss universum går på Star och att till och med hon ser bättre ut än Sveriges bidrag, Beccz = jag:

Malin | säger:haha! sök nästa år!

Becca . säger:

ja ska fan göra det!! hon hade ju värsta glappet mellan tänderna.. som ett troll typ ^^

ryskan var snyggare.. de e ovanligt!

Malin | säger:haha! vad ytlig du är!

Becca . säger:

ska man inte va ytlig när det handlar om världens vackraste kvinna då?

Malin | säger:haha jo det är sant.

hanna hälsar att det enda dom vill ha är world peace! hahaha

Becca . säger:

och programledaren låter hörselskadad när hon ska försöka sig på engelska. nej ja tror ja byter kanal

hahahha

de får man inte genom att tro att man är snygg xD

Malin | säger:haha säg inte det.

Becca . säger:

haha ja tror de när jag får det bevisat

men de börjar ju inte bra med tanke på att jag blir hämndlysten å vill visa att jag ser nbättre ut än henne

Malin | säger:haha! jag ska anmäla dig till fröken sverige nästa år!

Becca . säger:

hahaha

men då måste jag ju också stå och babbla å låta lite halvblåst å tro att det ska bli fred på jorden bara för jag typ vet att det är synd om djuren om man gör jackor av deras pälsar och tycker att det är coolt att surfa på de höga vågorna på Hawaii, men om vi inte minskar utsläppen så kan vi snart surfa på vågor i hela världen eftersom pol-isarna smälter

ok..anmälmig

HAHAHA

Malin | säger:du är smartare än många andra som är med där!

snyggare också för den delen!

du vet att vi har en bild på dig i bikini, du är nära en anmälning nu!

Becca . säger:

har ni? HAHA

kan ni inte anmäla mig till PAradise Hotel som uppvärming? så kan ja komma till Miss Universum sen å ba "nee men de fickmig att tänkaom" typ ;P

Malin | säger:hahaha! taget!!!

nästa år är du med i paradise hotel!

Becca . säger:

hahaha

vem av er följer med då?

Malin | säger:hanna!

eller så kan vi ju skicka med årets bidrag från miss universum!

njaa, hon såg rätt läskig ut. hon var nog inte ens svensk i grund och botten faktiskt!!!

hade nog blivit nån miss där på banderollerna mellan Sverige och Ryssland.

Malin | säger:

haha förmodligen! men du vet i sverige bor det mer utlänningar än vad det gör i dom andra länderna!

Becca . säger:

hahaha.. Det är faktiskt helt sant!!

jag ska kolla upp vad hon heter

Azra Duliman!?

haha

sa ju hon inte ens var svensk

Malin | säger:

hahaha!

Alltså jag förstår om ingen orkade läsa det där. men jag tyckte det var kul. Men så är ju jag trött också. Jag har ju gått typ massa mil sammanlagt idag. Kollat djur och grejer, använt hjärnan då det var tipspromenad. Och stått ut med Frazze haha ;) Nää, men jag har haft en asbra dag och är sjukt trött nu. Hade gärna sovit om det inte vore för att jag upptäckte att "Vid Din Sida" börjar om typ 20 minuter.! :) Och just det förresten, angående det här också med klimatförändringar.. Bara man nämner orden klimat och miljö så typ kan man få fram massa bidragtill sina idéer av staten å sånt har jag hört. Så, någon som är på att makea som cash!?

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0