2009

När jag läser gamla inlägg så märker jag att vissa saker skett under året, mycket hade jag dock glömt men många grejer är ljuspunkter. Lets take a look.

Januari
- Jag hade tydligen tre nyårslöften, jag minns inte att jag hjade några. Så gick det med det. Nummer ett på listan var dock att jag skulle vara Cornelias schemaläggare vilket jag tycker att jag lyckades med ganska bra till hennes 20-årspresent, även om det var schema för 2010. Bättre sent än aldrig som man säger.

- Jag blev även ansatälld på Lidl i sex månader. (vilket kom att avbrytas för att sedan kontrakterass igen, och jag ligger kvar där än).

- Första matchen med Halmia 3 spelades mot Alet, vinst 3-1.

- En vår fylld av fest och alkohol drog igång.

Februari
- Jag låg minus i kassan och tyckte att detta var något sjukt jobbigt. Insåg inte att det skulle komma att ske ett antal gånger. Första gången mådde jag piss, numer är det typ.. En vana!

- Göran gick bort hastigt i en knepig typ av sjukdom. <3

- Jag satte igång med ECDL-tentorna för att fösöka få bort mitt feta IG som befann sig i mina särskilda betyg. Framgång på första. HEJA!

- Frida fick körkort!

Mars
- I got married ;)

- HÅLL KÄFTEN!

- Jag hade mina rövdagar, men jag hade min fina som fick mig så rörd att jag nästan började lipa i kassan av ett sms. Som förövrigt fortfarande ligger kvar i min inkorg och kommer göra så länge det är möjligt <3

-"Mina vänner. Min bästa vän, är det bästa ja har" *boom, du lilla måne som lyser, känn dig träffad* Ni märker ju.

- Ett uttryck ala Rebecca kom att bli långväga känt "Sist jag var full var jag ändå ganska nykter".

April
En månad som många andra. Jag hälsade på i Felix klass och jag blev uppsdagd från jobbet. I övrigt inget speciellt.. Eller jo.. Jag träffade någon.. :$

Maj
Valborg, vi lekte i stooora rondellen. Jag Nisse och Wifey. Filmbevis på face haha..

- Jag funderade på att lägga skorna på hyllan.
- Ny bloggdesign.

och...
En Rebecca utan sin Cornelia, skulle vara som Tom utan Jerry.
Tråkig.
En Rebecca utan sin Cornelia, skulle vara som en groda utan ben.
Hopplös.
En Rebecca utan sin Cornelia, skulle vara som en kropp utan hjärta.
Livlös.
En Rebecca och hennes Cornelia, är som Elfsborg efter 8:e omgången.
OSLAGBARA!

just ja.. Sa jag att jag lyckades få ett VG i ECDL? (A)

Juni

- Jag ville bara flytta.

- Jag fyllde 20!

- Folk tog studenten

- Jag jobbade, solade och umgicks.

Juli
Mitt liv förändrades. Jag kom in på högskolan i Borås, fick lägenhet, och umgicks mest möjligt med allt folk. Jag gav en för tidig present till C och jag tror båda blev lyckliga över resultatet! ;) Inte nog med det så fick jag en bäst present också. Cornelia tog mig till Danmark där vi spenderade hela dagen. UNDERBART! "En rö´ pölse med brö´"

Augusti
Jag flyttade, mamma och Peter gifte sig, jag samlade vuxenpoäng, högskoleerfarenhet och nya vänner. Faster Signe gick bort :( <3

September
Glömde jag berätta? Jag lade aldrig skorna på hyllan, jag joinade Vapnö IF och åkte hem tre helger i rad för att få lira klart säsongen och även för att få vara med på en väldigt lyckad lagfest med härliga (äldre, ja gamlingar) vänner!

Oktober
Jag insåg att jag är ett väldigt lyckligt par tillsammans med grafer. Tyvärr räckte inte alla deltentor hela vägen till ett godkänt i matte b och mina framgångar i kemi räckte inte heller. Detta fixas om cirka tre veckor dock. Staden Borås hr jag nu lärt känna och skolan är jag inte längre ny på. Nu blir det allvar i leken.

En konsert med Dead By April blev det i Halmstad med Moa, Frida, Kim och Michael. Det var party som hette duga.

Jag slutade dricka energidryck. Mitt pantkvitto berättade en mörk hemlighet. hähähä...

Farbror Gustaf gick bort :'(
och det var slutet på en generation i vår familj.. <3

November
Jag bara saknade allt och alla för mycket. Jullovet närmade sig och jaa.. <3
Jag vann biljetter till Idol i Malmö och åkte därför dit med Cornelia. Vem annars?
Ska sanningen fram är hon den som jag saknar lite (och mycket) mest helas tiden. Funkar inte riktigt utan henne och 17 mil är ganska mycket. Dyrt ur många aspekter.
Saknar Moa, Frida, Nisse, Wifey, Emelie m.fl. snart är jullovet där!

December
Tentade av Matte C = jag satt och ritade cupcakes i två timmar, räknade två tal som jag kunde och typ lojade igenom resten. Jag åkte hem till Halmstad där jag befinner mig ännu. Och jag bara älskar det. Träffat de flesta, och my baby lite varje dag nästan. KÄRLEK kallar jag det. =)

Allt annat material kan läsas i tidigare inlägg höhöhö..

Som en potta skit! =)

Imorrn är det jobb sen nyårsfirande @ Tina!

GOTT NYTT ÅR!

(hope you enjoyed reading! ;))

Kommentarer
Postat av: frazze

Haha vi möttes inte förrän maj? xD;)

2009-12-31 @ 16:21:44
Postat av: Anonym

haha kul! ;)

2010-01-01 @ 12:12:39
Postat av: frazze

Alltid lika "seriös" i mina inlägg som du vet;)

2010-01-01 @ 13:01:43
Postat av: c

och jag bara älskar denna tjejen (a)

2010-01-02 @ 00:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0